Friday, December 3, 2010

masa berputar, byk perubahan

dulu...
masa mula2 aku jejaki uitm arau,
aku kenali dewan baru..~
(tempat wajib masa minggu orientasi..)
dewan lama..xleh pakai..~sebab bangunan buruk yg berkayu...
panas macam dok dalam oven~ (hah..dewan oven) lala~

kini...
masa mula2 aku jejaki untuk Konvokesyen,
yg pertama kali diadakan,dikampus sendiri..~
dikenali DEWAN SRI SEMARAK..~
memg LETUPP habis~
renovation sana sini...:P

dulu...
masa aku budak2 mentah~
aku suka pi lepak kat academic height..
hahaa..~

kini...
masa aku hbs istiadat konvo~
aku pi shoot gambar pula..
jadi MODEL da...:)

dulu...
masa aku diploma..
tempat ni lah..yg jadi port
utk amik gambaq abadi dgn kawan2 sekelas...

kini...
masa aku hbs diploma..
hanya tinggai aku sorg ja..
maklumlah..ramai yg balik...
tapi xpa..~masih posing sakan..!!





No comments:

Post a Comment