Saturday, December 18, 2010

ah boy~


seminggu yg lalu~

woohh..wohh...
terkejut aku...apa dia buat nihhh...
camna leh sesat kat rumah aku niii...
haisshh..~

tetiba teringat kisah lalu..!
waa..takut2...
fobia!!!! aku pernah kena gigit..!!

lalala~

abah balik je rumah terus aku report..
si dia tu...masih dok menunggu di luar pagar belakang..~
sehari suntuk..!!

elok die lihat abahku...die berbunyi nyaring..
hati bapa..cewwahhh~

xsampai hati...
terus memberi makan kepadanyaa..

abah kata..
die pun makhluk tuhan jugakk..~kesian tengik dia..

mum pula kata..
betul2...bagi makan la..kesian~

si dia..tergodek2 ekoq...
bunyi halus....

amboiii..dah tawan hati kedua2 ibu bapa aku nih..
hati aku ni..bukan jahat...cuma..bila teringt kisah lalu..
rasa dendam pulak, kat suku sakat die!!
muahahhaa

huhu..
kali ni pengajaran yg berguna..!!

membantu mengikut kemampuan~
gtuwwww.......

ah boy...
itulah nama yang aku beri!!

tiap2 kali aku menjenguk ke belakang rumah...
pasti ah boy berbunyi manja~
citt...citt......
aku suka!!! sygnya..
apakah daya..aku xmampu membelai nya..sepertimana kucing2 lain~

jikalau lah aku berpeluang..bukan takat ku membelai..
aku siap dukung lagi..~
peluk2 manjaaa...waaaaahhhh..:)

bila difikirkan,aku terpaksa samak semula..
aku terdiam..membatu je la..~
terus xjadi...huhuuuu

tiap kali aku keluar nak beri makan kucing2 aku,
si tot, sunkist, pussy, n koko
ah boy pasti bergesel2 di pagar...
MANJA!!! itulah yg dpat ku berikan,
tiap kali perilaku nyaa itu....
sopan..~
nk kata salak sesuka hati..
XPERNAH!!!


bila aku cakp..
ah boyy...sit..!! sit!!
die duk diam...angguk2..


wahh..SEKARANG rindu aku padanya!!

HARI INI

pagi tadi...
ada seorang yg baik hati...
sudi membelanya...:)

syukur.....si ah boy tu...
dah dapat tuan baru...
itulah sebaiknyaa...

bila fikirkan..akn ada org yg dapt membelainya..
sungguhpun aku terasa berat hati..
tp..demi kebahagiaannya...
aku RELA!!!

selamat tinggal ah boyy~

No comments:

Post a Comment