Saturday, December 4, 2010

family day~

4 dec

THE CARNIVALL~
salh satu taman tema air di utara~
di Sg Petani..

30 minit, perjalanan dari rumah ku ke sana..~

**

main2 air..~
ada game..!!

macam budak kecik pula..~hehee..

masa aku pi nihh..penuh dengan askar..~
maklumlah..mereka pun turut sambut family day kat sini..:)

huhuu..kira meriah laa...
leh tgok diorang wat persembahan diudara..!!

hurmm..pengalaman aku kat sini..
yg baru, adalah bermain rock climbing~

ohh..tidakkk..!!
tangan aku x kuat macam dulu..!!
berat aku pula bertmbah..~
nak angkat punggung pun.....
isk2...malu2..:P

apa pun..aku telah mencuba..:)
setakat yg aku mmpu..!!

jeng2...

*dalam hati..aku ralat sedikit..~
teringat kawan ku berlatih debat!!

apakah daya..terpaksa ia berkubur sekejap!!



No comments:

Post a Comment