Monday, November 23, 2009

PENTING...!

kriteria utk menjadi sales promoter,
almaklumlahh...manager aku nih...
cerewek orgnya...
sush o..sapew nak apply,
antara soklan2 yg ditnya..


umo?
18-28,(lepasan pmr,jgn mimpilahh..boss aku tuh..akn perli cukup2,siap tnya lagi
xmo pi kelas intensif ka..??xpun,
u dah ready utk spm..??)wakakaka

tinggi?
haishh...kalu bawah dari 155,xpayh apply la,..
xcukup tinggi,

latar belakang pendidikan:
at least lepasan spm,
lagi baguihh..kalu cam aku nihh..
student yg nak wat part time,
lagi suka kalu org tue lepasan poli/u/kolej,
demand x boss aku tuhh..??
hahaha

bahasa:
hihi...yg nie dititikberatkan,
camne org tu menjawab soklan die..,
cakp kasar sesuai kat pasar je la wehh...
ley jerit,terlolong,
sales promoter nie..utk attract customer k,
bukn untuk menakutkan,
hihihi

fizikal:
sihat,sederhana,


jarak rumah dgn tempat keja:
toin..toin..
lebh utamakn yg dekat,

masa:
boley keje tnpa mengira waktu,
paling baguihh kalu masih bujang,
setakat ade boyfwen or gurlfwenz..
xpa lagi...tp waktu keja,
jgn main2 msg yaa..!!!
ngehh..ngehh..

muka:
kena comei macm aku nih...
xpun senyummm manis..kira lepas laa..
hahaha

No comments:

Post a Comment