Monday, November 23, 2009

keje..oh..keje...

VACANCY : SALES PROMOTER,

~~aku apply keje nie,
nak hbskan masa cuti sem aku ni..yg tinggl sebuln,
dari dok rumh,makn+tido+online jaa..
baik aku keje,
ade gak faedhnya...
upah+penglman+kawan baru+boyfwen baru
toin..toin..

huhu...
selangkah kaki ke hadapn,
utk menjadi usahawan nanti,hihi..
itu jeww..yg ade kat pala otak aku niee..
nak ceburi bidang perniagaan...
ap..??ingat seng ka..??
jadi sales promoter pun..
alahaiii...
macm2..

kalu aku masuk keja pgi,
kena sapu+mop+lap itu ini..
tp kat rumh,haishhh...
harap mak aku jeww..
tgok,betapa baguihnya keje nie..
ley praktik utk kemas rumh nanti,
ahhahahaa

masa mula2 nak wat,
malu xpayh citer laa..
korang taw sebb peww..??
sebb dulu aku de perasaan+fikiran kolot,
wehh..budak u kena keje camni ke..??
belajar tinggi2,perah otak penat2..
tp semata2 mau cari makn,
kena wat keje tu,
sanggup x..??

skrang baru aku faham,
kenapa penganggur dikalngan mahasiswa,
sebb ade antara mrk,fikiran macm aku nihhh..
tp itu dulu,
skrang aku xkisah...
walupun sales promoter,
uji gilerr...

byk pengalmn yg aku kutip,
walaupun baru seminggu aku keje,
impaknya...aduhaii..
bisikn hati dan nurani..
dgn macm2 karenah pelanggan

No comments:

Post a Comment