Thursday, November 26, 2009

bila raya..~~

Hari RAya AIdilAdha..

**malam raya,
aku tak berdaya lagi,
apalagi..yg mampu aku lakukan,
sudah sampai masanya...
bagaimanakah hari esok..??

aku belum bersedia..!!
jerit batinku,
namun,tak siape mendengarnyaa..
aku merintih..menangis,tak siapa peduli...
aku merayu..lagsung tidak dihiraukan..
lantas aku lakukan tindakan terburu2..
aku meronta,memberontak sekuat hati,
namun padah yg aku dapt,

aku lemah...lagi tersepit..
pedihnya..aku rasakan,
cepatla..bantu aku...!!!
aku tak berdaya menanggung beban ini..
Sesungguhnya... ku redhai..
pengorbanan ku untuk hari ESOK,

pst:aku itu merujuk pada seekor lembu yg jatuh ke dalam parit,
toin..toin..
BOMBA yg selmatkan,

ESok,

antara menu yg dihidangkan,:


-ketupat jagung,

-kek suji

-rendang ayam..

-rendang tok' (daging)

-sup tulang....

~~
HAri RAya Aidiladha

No comments:

Post a Comment