Monday, October 11, 2010

review trip~

KAMI jadi g trip...AKHIRNYAAA....

setelah lecturer aku fight sampai dapat..
ternyata..usahanya tidak sia2....~

seingat aku lah...kami bertolak pukul 1.30,
sampai 8hb -3pagi.
mula aktiviti pukul 8.30-11.00 malam,
sesi ldk,

1)kapal (buat) & ruamh api.. *penunjuk...(lihat pandagn org lain,lain sudut)
2) personoality test..-warna hijau
3) maen game bisnes2..

9hb:
g rumah titian kaseh

*pukul 10am baru sampai,
beramah mesra dgn kanak2..
*rumh titian kaseh,rumah perlindungan.
begitu banyak ceritera..~
akan ku tulis satu persatu..!!


sebelah petang,
pegi sekolah rendah~
wat persembahan..
tarian hindustan.....oh yaa..termasuk nyanyian~
lepas tu..bertolak pegi rumh asrama perempuan
(OKU & org tua2..)

*ada pelbagai kisah yg menyayat hati..~huhu..

malam dinner kat saloma restaurant
*jumpa kak emy & a.syah
memang best..!!

sambil mengunyah..melihat persembahan tradisional,
etnik Malaysia..
aku xlepas peluang...menari2 tarian kayu oleh masyarakat sarawak..~
memg best..!!! aku suka..!!
lala~ (nak pi lagi..:) )

10hb

sesi pagi...~
maen paintball.
pertma kali aku maen..aku dah jatuh hati..!!
suka plak,maen tembak2 orang!!
huhu.....

aktiviti seterusnya....untuk
+ self confidence,
kena beranikan diri..~
terapung dalam air..berenang,kayak,

petang eco-challenge..

berenang,amik tembikai, naik kayak pusing 1 bulatan, letak kayak kat tempat die..
lari...then lompat bintang 20x, terjun + mengesot kAt selut.. sekali dgn tembikai..
makn buah tembikai dgn selut..
yerkk..(aku muntah kat situ jugak..)

huhu..~terasa nak demam!!!!

dalam pukul 6 lebih..kami bertolak balik..!!!
dalam bas..hati rungsing~
hahahaa...

baru sedaq diri..
dgn kelas tinggai, quiz n test yg menanti...
arghhhhhh!!!! aku nak tido..!!!!

smpai arau pukul 5 pgi.

11 pagi :

quiz qmt~ fuhh..nasib baik kira2..
otak ku dah gelong..
penat xhabis lagi....

esok : test research methodology pula..~

lusa: test corporate finance pula..

ass : bertimbun2...dah lama siap..sebelum g trip..:P

LEGA!!!

HUHU.....


No comments:

Post a Comment