Saturday, September 26, 2009

sok..sek..selepas raya





humm..hah...
ni lah keje aku ,seblum balik arau,
nak makn cornflakes madu..
pagi2 lagi buat nihh...hihi..

masa pose haritu..xsempat nak wat,
almaklumlaahh..
tempahan kuih n kek thun ni,bayk sungguh,
utamkn kuih org dulu,kat rumh hnya tinggl sebalng kecik je..
walau apapun...
alhamdulillah...
syukur..dilimpahi rezeki,
ade jugak kuih,dari xde langsung kan,
ngeh..ngeh..~~

hurmmm...
pkul 6.3pm,aku sampai arau,
awal giler..
xpernah2 aku balik hari sabtu,
tp..kali ni lain la skit..
sebb family aku hntar kan..
kalu x...hurmm...
lenguh tgn aku ni..nak angkut beg dari pintu utama ke kolej,
mahu ke tidak..mahu..ke tidAK..haha..MACM DATIN WANABE plak,
nak ke kolej..??
kalu mhu,jaln kaki,jgn ngade2 nak suh teksi masuk dlam,
xboley punyaa...
utk makluman teksi diharmkan masukk..!!



psst:hnya lampu di bilik aku je yg terpasang kat tgkat 2 nihh..

No comments:

Post a Comment