Monday, August 17, 2009

merah+hijau=????

ohhoo..
aku dan lia,
nak balik kolej..
baru hbs kelas,malas la..nak lepak2,
letih kutt...presentation sampi 2x...
1 masa pagi,kali ke2,petang td..
walaupun pkul 4.30 ptg..
bahangnyaa...adooii..
arau klau dbandingkn dgn penang,
arau lagi panas..
huhukkk...

cerithanyaa...
begini...
lia yg berbaju hijau pucuk pisang
minum la air 100+,
sambil2 jaln tguk la air tuhh.haus.yg
sebelah lagi tgan plak bawak buku berat+mahal..
tp yg geramnaya...xlengkap pun,
aku pun xfahm..macm na la...
ley jadi suggestion book 4 reference,
huhu...
yg aku ni plak,baju merah menyala.....
pantang ditgur,muka merah semerahnyaa...
hahakkkk

ape taknyaa..
boley de junior tue...aku xkenal pun...
tiba2 tgur kitorang,
ehh..kak,silap laa..
patutnya..
yg berbaju hijau tu laa..yg pakai payung tuh..
bukan akk la,
xsesuai....

ekksss...terus lidah aku ni jawab,
dah die xley nak bawa payung,
akk bawak la..
ape masalhnya..
baju merah dgn payung hijau hah..???


yg sebenarnya...
budak tuhh...
prasan,aku dok perhati die,dari jauh...
tp..aku xdela..
berterus terang macm budak tuhh..
nak kutuk2 dressing org,
adooyyaii...
aku taw la..
ko pakai serba pink...
sampi subang besor tu pun warna pink,
tp mulut tu jagn la macm binantang hidung pink jugak...

kan..aku dah melalut..sampi kat blog niee..

psst..:budak tuhh..aku nak cari nanti,
sampai dapt...hish...dendam blum terlerai...

No comments:

Post a Comment