Sunday, August 9, 2009

hujung minggu ni..

2 hari lepas..

aku demm,teruk gak laa..
xley wat pape..
kepala rasa berat sangat
skli ku sakit..memg teruk..
huhukk..

dlm keadaan aku yg susah nak telan ubat,
memg lambat baik...sebb 2 aku malas amik ubat..

minggu ni ade festival kemerdekaan,
hurm..kitorang kdp bukak gerai,
jual jambu 88,
janji ku,
nak tolong diorang jga kedai,
pukul 2 smpai 5,hari sabtu n ahad nie..
tp..apa daya..
ku hnya merancang...
tiba2 jah demam...

paling ku geram,bila ku sakit..
orang ingat aku main2..
boley tnya aku,
ira,kau sakit sgt ke,mai la tolong kami,
aduss...
saat aku baca msg tuhh..
aku xterkata ap,
macm ni ke kawan..??
huhu...

pagi tadi pergi hos,
parents suh pegi check,
mana thu ade ap2..
riso benar diorang kat aku,
terharu2..
huhu...nasib baik xde ap2..
syukur,alhamdulillah..

bila aku sakit,
macam2 aku merenget,
nak itu ini..
huhukk....
tp xsume aku dapt,
gtuww..biaselah..jauh dari family,
huhukk..nak balik rumah...

skarang aku dah baik demam,
cume batuk+sakit tekak lagi,
hurm..

No comments:

Post a Comment