Saturday, August 28, 2010

JALAN-JALAN SEMPENA RAMADHAN..

cuti hujung minngu ni..
aku habiskan masa & wang ringgit dgn adikku di Alor Star..
bukannya apa..banyak sgt test & quiz..minggu ni dan minggu hadapan..~
kalu dilayan perasaan.....
melarat lah aku....di buai tekanan..!!~

jeng3...
dari arau rumah sewa ku..~~
kami pergi...*bersama cik ma & ayaa..
singgah sebentar changlun untuk amik adikk ku..
lepas tu..~xlupa..kena amik tok ku di jitra..

*sepanjang ku ada 3 thun di arau,
xpernah plak,aku bawa tok g jalan2...
haisshh~~.kali ni ada peluang..bawa je laaa...
hehehe..

*****

sampai saja alor star...
fuhh..jem...
ada plak yg wat lawak..~
xcukup roti katanya..
hahaa..~

Harini....Perlis- CUTI NUZUL AL-QURAN
jadi...aku terserempak pelajar uitm..
haishh..~ramai betul...
nak parking susah..!! jalam jem..~

**lagi satu...sekitar shopping mall..
ramai sgt org..kat FITTING ROOM..LAGI LAAAA~

Aaiseyy........menyukarkan aku membuat pilihan..

maklumlahh....nampak di mata memg cantik..
bila dah pakai,
baru taw..padan ke x..

ada sekali tu..~
beli tanpa mencuba...
pulang saja ke rumah..rasa xselesaaa..~
*akhirnya..baju tu ku sedekah kan pada org..

*****(babak 2)

kononnya..nak kuar nihh...nak cari barang untuk ome..
tp..aku yg "over" bajet..
bimbang jugak..kerana aku membeli jubah moden
Harganya mencecah RM200..
tp..selepas sesi tawar menawar..

ALHAMDULILLAH......~DAPATLA..DISKAUN..~~:))

SENYUM KESYUKURAN...

*ikutkan hati..xnak beli..
aku rasa macam mahal..
risau jugak dilabel 'membazir'..
*yg sebenarnya..bila guna duit sendiri..timbul plak perasaan KEDEKUT..
HAHAHAAA...


SEDIKIT INFO :

*JUBAH TU DARI INDONESIA..~
SULAMAN @ HIASAN MANIK-MANIK..SUNGGUH INDAH..
CANTIK....SIMPLE TETAPI MENARIK..:)

*SAIZ INDONESIA ORANGNYA KECIL2...DAN RENDAH..
KENAPA AKU CAKP BEGITU..

begini ceritanya...:))

puas aku mencuba...dari saiz m,memg padan dgn tubuhku..
tapi singkat pula...macam2 patern aku cuba..
xdapat jugak saiz aku..~~

akhirnyaaa..aku dapat juga..
setelah aku berfikir..banyak kali..
risiko kott....
kalu tailor xnak tolong aku camna..??
haisshh...~~

xkan die nak tolak rezeki kan...hehe...
akhirnya..aku amik keputusan..
membeli saiz yg LEBIH BESAR dari aku..

*kali ni..aku mementingkan ketinggian dari tubuh ku..
jeng3....
balik penang kena hantar ke mak cik teh..
*sesuaikan dgn ukuranku...hehehehee







No comments:

Post a Comment